• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 16 مهر 1397
کد مطلب : 33223
+
-

استقبال سرد از طارمی در اکران فیلم آزمون

مهدی طارمی رابطه خیلی خوبی با سردار آزمون دارد و این مسئله در اردو‌های تیم ملی به خوبی مشخص است. طارمی این روزها شرایط ایده‌آلی در الغرافه ندارد و معلوم نیست که حتی بتواند تا پایان فصل در این تیم قطری به‌کار خود ادامه دهد. مهاجم سابق سرخپوشان بعد از پایان بازی جمعه شب تیمش روز شنبه به ایران بازگشت تا در تمرینات تیم ملی حاضر شود. در عین حال در روزهای قبل اعلام شده بود که جشن اکران فیلم سریک که درباره اسب سردار آزمون ساخته شده با حضور مهدی طارمی در پردیس کورش برگزار خواهد شد.

    استقبال سرد  از طارمی
مهدی طارمی تا زمانی که در جمع سرخپوشان حضور داشت یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود اما بعد از جدایی از پرسپولیس محبوبیتش بسیار کاهش پیدا کرد و این مسئله در مراسم شنبه‌شب هم مشخص بود. شاید خود طارمی هم می‌دانست که قرار نیست حضورش در اکران فیلم سریک با استقبال ویژه‌ای همراه شود چرا که در نهایت نیمی از سالن سینما خالی ماند.

    بی‌توجهی رسانه‌ها
نکته جالب توجه بی‌توجهی رسانه‌ها به این اتفاق بود. طارمی در شرایطی به این برنامه رفت که هیچ رسانه‌ای از این موضوع استقبال نکرد و خبر حضور طارمی در سینما بعد ازچند ساعت به‌صورت محدود منتشر شد و شاید اگر این خبر هرگز رسانه‌ای نمی‌شد همه فکر می‌کردند که طارمی اصلا در ایران نبوده که بخواهد به سینما برود.

    سردار مثل اسب‌هایش
مهاجم تیم ملی در این مراسم چند جمله‌ای هم صحبت کرد. او درباره فیلم گفت: «البته نمی‌دانم فیلم سردار چیست چون هنوز این فیلم را ندیده‌ام اما باید بگویم که سردار بازیکن خوبی است و اسب‌های سردار مثل خودش خوب هستند!»

این خبر را به اشتراک بگذارید